Samsung ve Google, Apple ile Aradaki Farkı Kapatıyor

Samsung ve Google, Apple ile Aradaki Farkı Kapatıyor

iPhone mobil oyunlarda, rakip akıllı telefonlara kıyasla daha yüksek oranlarda kazanç sağlıyor. Ancak mobil analitik ve pazarlama platformu DeltaDNA, ...

Apple’dan 30 Milyon Dolarlık Artırılmış Gerçeklik Satın Alımı

iPhone mobil oyunlarda, rakip akıllı telefonlara kıyasla daha yüksek oranlarda kazanç sağlıyor. Ancak mobil analitik ve pazarlama platformu DeltaDNA, rakipleri ile açığı kapatabilecek bir çalışma buldu.

On yıl boyunca, iPhone’un kullanıcı deneyimi her oyuncu için akıllı bir tercih haline geldi. Her oyuncu genellikle bir Android kullanıcısından daha fazla oyun oynuyor. Ancak DeltaDNA, Samsung Galaxy S ve Google Pixel gibi akıllı telefonların sadece para kazanma boşluğunu kapatmakla kalmayıp aynı zamanda günlük etkin kullanıcı başına ortalama gelir (ARPDAU) istatistiğinde iPhone’u aşmanın yollarını buldu. En çok para sadık kullanıcılardan geliyor.

Çalışma aynı zamanda son iPhone, Samsung Galaxy S ve Google Pixel akıllı telefon modellerini kullanırken para harcamak için F2P (ücretsiz oynama) oyuncularının yüzdesine bakıyordu. Çalışmada en son yayımlanan akıllı telefon olan Samsung Galaxy S8 +, yalnızca en yüksek ARPDAU üretmiyor aynı zamanda aşağıda gösterildiği gibi en büyük ödeme kesimine de sahip.

Yukarıdaki tablo: DeltaDNA çeşitli akıllı telefonlarda ödeme yapanların dönüşüm oranlarını ölçtü.

Daha önceki çalışmalar, yeni akıllı telefonların her zaman öncekilere oranla daha iyi kazanç sağladıklarını gösterdi. Buna ek olarak, süper büyüklükteki ekranlara sahip modeller, daha küçük ekranlı eş değerlerine göre daha iyi para kazandırır. Ancak modele göre modeli, Samsung’un Galaxy S modellerinin yetiştiğini açıkça görüyoruz.

DeltaDNA’nın CEO’su Mark Robinson, “IOS oyunlarının Android’deki kullanıcıların daha iyi para kazandıracağı gerçeği iyi bilinmesine karşın ilgi çekici olan şey, cihazın ekran boyutunun ve performansının kazançları nasıl artırdığı” diyor. “Herkesin oyunları iPhone için meydan okuyabilecek bir akıllı telefon üretmesi 10 yıl almış olabilir. Çalışmamız, oyuncuların son Samsung Galaxy ve Google Pixel cihazlarının getireceği kazançların uzak olmadığını hissettiğini gösteriyor. ”

Çalışma Haziran 2017’de Kuzey Amerika’da 1.4 milyon oyuncuya dayanarak yapıldı.

Robinson, “Akıllı telefonların gücü ve performansı artmaya devam ederken, bu eğilimle birlikte oyunlardan kazanılan gelirin artmasını da bekleyebiliriz” dedi.

YORUM

Yorumlar 0