FIFA 17’ye Frostbite Dopingi!

FIFA 17’ye Frostbite Dopingi!

FIFA 17, Ignite ve Frostbite desteğiyle çok daha güçlü grafiklerle geliyor!

Paylaş:

FIFA'da Ignite ile yakalanan başarılı grafikler, FIFA 17 için Frostbite ile nefes kesecek! İşte detaylar...

Electronic Arts’ın, DICE yapımıyla Star Wars: Battlefront, Battlefield 4, Need for Speed: Rivals gibi oyunlarla nam salmış üstün grafik ve fizik motoru Frostbite desteği, FIFA’nın önceki sürümlerinde kullanılan Ignite motoru ile birleştirilip FIFA 17’de akıl almaz grafiklerle karşımıza çıkacak.

frostbite-easports-ignite

Gameinformer‘ın haberine göre, EA Sports‘un bu yıl sonrası çıkaracağı NHL, Madden, NBA Live dahil tüm oyunları DICE’ın Frostbite oyun motoru ile güçlendirilecek. Electronic Arts’ın CEO’su Andrew Wilson, FIFA 17 açısından bu gelişmeyi “kişiselleştirme, gerçek dünyadan soyutlanıp oyuna dalma ve rekabette büyük bir sıçrama” olarak tanımlamış.

FIFA 2016

Görsel: FIFA 2016

Frostbite ile; oyun mekaniklerinde yapılandırılabilir iş akışları ve çalışma zamanları, ses, animasyon, sinematikler, scripting, yapay zeka, fizik, render ve görsel efektler de dahil olmak üzere tüm gelişim yönlerini kapsayan bir çok yenilik FIFA 17’ye ve diğer EA Sports oyunlarına eklenmiş olacak. Fiziksel tabanlı render (PBR), fotogrametri ve gelişmiş mozaikleme teknolojisi de çabası!

Oyunun geliştiriciler kısmındaki bu majör gelişme, oyuncuların PES serisinde olduğu gibi takımları ve stadyumları özelleştirmesini mümkün kılacak gibi duruyor! Kim bilir, belki bu gelişmeyle kendi yüzlerimizi tarayıp sahalarda koşturacağımız bir teknolojiye bile yelken açılmıştır.

EA, FIFA 17 planlarını detaylarıyla 14-16 Haziran tarihleri arasında yapılacak E3 2016 fuarında bizlerle paylaşacak. Ayrıntılar için şimdiden sabırsızlanıyor olsak da umarız bu güzel gelişme FIFA 17’nin çıkış tarihinde bir gecikmeye sebep olmaz!

E3 Fuarı 2016 ayağında tanıtılacak veya detaylandırılacak diğer tüm oyunlar için buraya tıklayınız.

Yazar: Beril Koç
Twitter: @berilkoc

YORUM

Yorumlar 2
  • comment-avatar